Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piast
V.I.P.
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:40, 15 Cze 2009 Temat postu: Kolokwium 16.06.09 |
|
|
A może by tak przłożyć kolokwium On by jutro jeszcze potłumaczył a i tak poprawa z tego jest tylko jedna i to ustna wiec nic to nie zmieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maciek
ODZNACZONY
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:48, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nie ma co mieszac z tym i tak pozniej ludzie maja jakies poprawki, inzynierskie maja w innym terminie niz magisterskie i ogolnie nie wiadomo na kiedy by to przelozyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
witten
V.I.P.
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 16:21, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
o właśnie
zrobił ktoś coś na temat co mieliśmy sobie opracować ?
albo chociaż zdjęcia ktoś ma tego co na końcu pokazywał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witten dnia Pon 18:31, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucas
POCZĄTKUJĄCY
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:59, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zadania z grupy 1:
1. Zdefiniować układ napędowy.
2. Jedno- i wieloźródłowe układy napędowe.
3. Różnice pomiędzy przekładnią mechaniczną a hydrokinetyczną.
4. Wykazać czy istnieje wpływ przenoszonej mocy na sprawność.
5. Schemat i zasada działania przekładni hydrokinetycznej.
6. Schemat układu napędowego z przekładnią hydrokinetyczną.
7. Zasada doboru układu napędowego z przekładnią hydrokinetyczną (ze schematu z zadania 6).
8. Przykłady układów napędowych hydrostatycznych.
9. Zadanie z trzema układami: 1. trzy dyferencjały, 2. dwa dyferencjały, 3. dwa dyferencjały na kołach i układ NO-SPIN na "środku"
Napiszcie jakie zadania były w grupie 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartoszW
MODERATOR
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŁOBRZEG
|
Wysłany: Nie 19:09, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
grupa 2
1. charakterystyka zewnętrzna i bieżąca silnika wysokoprężnego
2. układy napędowe hybrydowe, zjawisko kumulacji i rekuperacji energii
3. różnice pomiędzy przekładnią klasyczną a powershift (modulacja, przełożenia soft)
4. wykazać czy istnieje wpływ przenoszonej mocy na sprawność
5. różnica między przekładnią hydrokinetyczną a sprzęgłem hydrokinetycznym, podać relacje między przełożeniem kinematycznym a dynamicznym
Pozostałe były takie same jak w grupie 1
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartoszW
MODERATOR
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŁOBRZEG
|
Wysłany: Nie 19:14, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no i w 9 było jeszcze
a) z jednym No-spin (na przedniej osi) i skrętem w lewo
b) z dwoma no-spin (między kołami) i skrętem w prawo
c) bez przekładni no-spin i jazdą na wprost
koła miały różne średnice, współczynniki tarcia takie same
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
letschek
ZASŁUŻONY
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:53, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak koła mogą mieć różne średnice? Chyba chodzi o reakcje sił, wzór jest R*mi , a promien*mi to nie wiem co daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartoszW
MODERATOR
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŁOBRZEG
|
Wysłany: Nie 21:07, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
chodziło mi właśnie o to R że dla każdego koła było inne a "mi" takie samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|