Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szeffu
ZASŁUŻONY
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 18:29, 09 Lut 2009 Temat postu: zaliczenie |
|
|
Jak wyglądało, o co pytał?
Aaa... no i jaka zdawalnośc? i czy wszystkich przyjął?
Mowil cos o jutrzejszym terminie, tzn. czy bez zmian na 10.00?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pyru
POCZĄTKUJĄCY
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:51, 09 Lut 2009 Temat postu: zaliczenie |
|
|
Zdawalność jest na poziomie 95%, wchodzi sie po 5 osób i sie najpierw pisze, a później odpowiada. podpowiada. bardzo sympatycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ghost107
WETERAN
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:27, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jutro jednym powiedział na 15, nam ostatnim, których przyjął dzisiaj ( a było jeszcze z 10 osób) powiedział że jutro od 16 będzie przyjmować generalnie zazwyczaj podobne pytania, to co było na teście 10 pyta o ilość stopni swobody w węźle i czym to zamodelować ale padały tez pytania o to jak oznaczamy naprężenie i odkształcenie jak też czym zamodelować czaszkę ludzką czy z jakich elementów składa się rama autobusu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szeffu
ZASŁUŻONY
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 20:09, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
" jak oznaczamy naprężenie i odkształcenie jak też czym zamodelować czaszkę ludzką czy z jakich elementów składa się rama autobusu."
Mógłby ktoś udzielic odpowiedzi na te pytania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoidberg_md
V.I.P.
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:31, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czaszka to element hexa 20 o ile się nie myle, a rama to belki a karoseria to powłoka i trzeba znać tych elementów stopnie swobody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cotlet
ODZNACZONY
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żywiec/WRC
|
Wysłany: Pon 20:39, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czyli jutro o 10 nie ma po co isc do Niego tak? wogole go nie bedzie? i rzeczywiscie taka duza zdawalnosc? <wow>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobi
V.I.P.
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wroc
|
Wysłany: Pon 20:56, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
no mnie pytal ile st swbody ma el powierzchniwy ;] no i kazal narysowac element subparametryczny. na bank na 16 bo nam na koniec mowil, ze rano jedzie do "kagiehaemu" a pozniej do rektoratu bo ma cos do zalatwiania wiec szybciej nie moze.
generalnie to zalezy od szczescia na jakie pytanie sie trafi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piast
V.I.P.
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:21, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jak ja byłem to każdemu rozdał po obrazku i się pisało na kartce jakiego elementu by się zastosowało do zaprojektowania. Później się mu mówi o tym i pyta a ile taki element ma st swobody. Jak odpowiesz to masz już zaliczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon
V.I.P.
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 9:28, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
POTWIERDZAM wypowiedz Piast'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szeffu
ZASŁUŻONY
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 10:20, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
elementu, znaczy sie tarczowy, bryłowy itp.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoidberg_md
V.I.P.
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:11, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
tak ale tez el typu BAR ja miałem ciegna itp trzeba po prostu wiedzieć co sie modeluje czym większość przykładów to chyba dotyczy koparko zwałowarki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piast
V.I.P.
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:24, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
lubi zapytać o płaski stan naprężen i odksztalceń, ale odpowiedzi na to nie znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoidberg_md
V.I.P.
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:43, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli się nie myle to w płaskim stanie naprężenia rozważamy naprężenia tylko w jednej płaszczyźnie nie ma naprężeń prostopadłych a w płaskim stanie odkształcenia mamy odkształcenia prostopadłe ale są one tak małe w porównaniu do grubości elementu tarczowego że ich wpływ na prace płąszczyzny elementu pomijamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tequila
ODZNACZONY
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:59, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
plaski stan odkszlatcen gdy na trzeciej osi,przykladowo "z" odksztalcenie wynosi zero, czyli sigma"z"=0 a w psn naprezenia po "z" = 0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|