Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majcher
POCZĄTKUJĄCY
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:15, 10 Mar 2009 Temat postu: Pytanie co do sprawka z pierwszej laborki |
|
|
Wie ktoś co ma być w tym sprawozdaniu i jak wogóle sie za to zabrac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
johny_l87
NOWY... !
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:48, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wiem jedynie ze do Czabaniowskie z tymi sprawkami jest przeje... ponoć czepia sie o wszystko i nie chce przyjmować, niktórzy po 10 razy do niego chodzili oddawać w zeszłym roku....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
ODZNACZONY
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępno
|
Wysłany: Pon 18:38, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a moze ktos wrzuci przyklad zrobionego sprawka ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ervinn
POCZĄTKUJĄCY
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:05, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
czy ktoś poprawnie dobrał silniki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin_z
POCZĄTKUJĄCY
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:37, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mi Czabanowski zaliczył sprawozdanie. Ma jeszcze kilka błędów, ale może komuś się przyda [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RYSIU
ADMINISTRATOR
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PWR
|
Wysłany: Śro 18:42, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz to wrzucić na rapida, albo coś podobnego... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
ODZNACZONY
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kępno
|
Wysłany: Śro 18:47, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
albo podaj haslo bo nei idzie wejsc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin_z
POCZĄTKUJĄCY
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:52, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No tak, sorry. login:pwr, haslo: pwr09
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartoszW
MODERATOR
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŁOBRZEG
|
Wysłany: Sob 16:40, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a wie ktoś może co oznacza równanie które jest przy skalowaniu układu pomiarowego? Podpowiem, że nie jest to współczynnik korelacji
Mam też pytania: jak dobrze dobrać motoreduktor i jak wyjaśnić wybór silnika z większą prędkością obrotową niż wynika to z obliczeń?
Proszę o pomoc! A może ktoś ma dobre sprawko z którego łatwo wywnioskuję co i jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
letschek
ZASŁUŻONY
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:00, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
1.Miałeś na początku obciążanie znanym ciężarem układ i odpowiadały temu wartości napięć. Znane było napięcie i siła, czyli skalowanie. To pozwala zastosować proporcję do dalszych obliczeń, czyli jeżeli wyniki ze skalowania naniesiesz na wykres i dodasz linię trendu to otrzymasz ogólnie równanie -linia ta musi przecinać punkt (0,0) układu, które później pozwala przeliczyć zmierzone napięcia podczas ciągnięcia wózka na siły.
2. Motoreduktor dobierasz do mocy max na bębnie.
3. Silniki są produkowane w typoszeregach i nie zawsze idzie idealnie dobrać. Prędkość obrotowa silnika, w przypadku gdy wał silnika ma być bezpośrednio sprzęgnięty z wałem maszyny napędzanej, powinna być możliwie bliska prędkości obrotowej maszyny napędzanej. Jeżeli występują trudności w dobraniu odpowiedniej prędkości obrotowej silnika ze względu na znaczną różnicę w stosunku do prędkości obrotowej maszyny napędzanej, stosuje się przekładnię zębatą lub pasową, której przełożenie ma się równać stosunkowi prędkości obrotowych silnika i maszyny napędzanej.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartoszW
MODERATOR
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŁOBRZEG
|
Wysłany: Nie 18:02, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki za obszerne wyjaśnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|